کد خبر: ۷۱۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۴۸۹
پسر رییس جمهور آمریکا می‌گوید، تصمیم پدرش در حمله موشکی به سوریه ثابت می‌کند که او هم‌پیمان رییس‌جمهور روسیه نیست و از سوی او کنترل نمی‌شود.
اریک ترامپ: پدرم به‌خاطر خواهرم سوریه را بمباران کرد!/ایوانکا از حمله‌شیمیایی بسیار خشمگین شده بود/پدرم مرعوب پوتین نشدهاریک ترامپ، پسر دونالد ترامپ، رییس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با روزنامه دیلی تلگراف در این باره توضیح داد، پدرش مرعوب سخنان ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه درباره جنگ نشده است و هیچ‌کس بیش از ترامپ در صورت رویارویی قدرتمندتر نخواهد بود.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، وی هم‌چنین تایید کرد که تصمیم رییس‌جمهور آمریکا برای بمباران پایگاه هوایی الشعیرات در سوریه و "تنبیه" بشار اسد برای آنچه که غرب حمله شیمیایی به مردم سوریه توصیف می‌کند، در پی واکنش خواهرش ایوانکا ترامپ بوده که از این "فاجعه  بسیار آزرده خاطر و خشمگین شده بود".
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: