کد خبر: ۷۱۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۳۹۲
قربانزاده:
دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای قالیباف هیچگاه درخواستی به جمنا در زمینه انتخابات ارائه نکرده‌اند و اگر بخواهد در انتخابات حاضر شود، مستقل وارد رقابت‌ها خواهد شد.
اگر قالیباف وارد رقابت‌های انتخاباتی شود، مستقل خواهد بودبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، حسین قربانزاده عصر امروز در نشست خبری خود با رسانه‌ها با تاکید بر قرابت گفتمانی تشکل متبوعش با محمدباقر قالیباف، اظهار کرد: از دیدگاه ما کسی که کارنامه و سابقه مشخصی دارد باید برای انتخاب شدن اولویت داشته باشد و مردم نیز به این بلوغ رسیده‌اند که چنین فردی را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر قالیباف در صحنه حضور پیدا کنند، گزینه مطلوبی خواهند بود، اظهار کرد: تا این لحظه آقای قالیباف مصر به عدم حضور هستند و آنچه که ما را برای حضور ایشان در صحنه انتخابات مجاب می کند این است که می‌توانند تحول لازم را در وضعیت فعلی ایجاد کنند.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت با اشاره به سخنان رئیس جمهوری در نشست خبری امروزش با رسانه‌ها، اظهار کرد: در نشست خبری امروز رئیس جمهوری، ایشان عنوان کرد که صد روز برای حل مشکلات اقتصادی کافی نبود، اما پاسخ ما به ایشان این است که اگر صد روز کافی نبود، چهار سال مدت زمانی بود که می شد در طی آن تحولی را در عرصه اقتصاد کشور ایجاد کرد.

وی افزود: به دلیل ضعف مدیریتی، دولت فعلی فرصت خود را از دست داده است و باید برای انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، فکری اساسی کرد که در نهایت نیز مردم پیروز میدان خواهند بود.

قربانزاده با بیان اینکه معتقدیم نسخه شفابخش برای کشور، مدیریت قالیباف است، گفت: آقای قالیباف کسی است که به وعده هایش در سالهای اخیر عمل کرده است و نشان داده که صرفه و زیان را در مدیریتش در نظر می گیرد ولی همچنان بر حضور نیافتن در رقابت انتخاباتی اصرار می کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: