کد خبر: ۷۱۴۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
تعداد بازدید: ۲۸۰
پیشکسوت پرسپولیس با بیان اینکه قرمزپوشان روز سختی را برابر الریان خواهند داشت، گفت: خط دفاع تیم قطری نقطه ضعف اصلی این تیم است.
الریان در خط دفاع ضعف دارد/ پرسپولیس باید با دو مهاجم بازی کندبه گزارش خبرداغ،محمود کلهر در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم‌های پرسپولیس و الریان قطر از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در حال حاضر پرسپولیس شرایط خوبی دارد و با توجه به اینکه در ورزشگاه آزادی بازی خواهد کرد، از حمایت هوادارانش برخوردار می‌شود و حضور پرشور هواداران می‌تواند نقطه قوتی برای پرسپولیس باشد.

 

وی ادامه داد: پرسپولیس در هفته‌های گذشته بجز بازی صنعت نفت، نتایج خوبی کسب کرده و در آخرین دیدار خود توانست پیکان تهران را شکست دهد و تقریباً قهرمانی خود را در لیگ مسجل کند. این تیم انگیزه لازم برای دیدار برابر الریان را دارد و از نظر روحی و روانی شرایط مطلوبی دارد و می‌تواند الریان را در تهران شکست دهد.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر تا حدودی شده است، برانکو و دستیارانش باید تمام هدف خود را برای موفقیت در لیگ قهرمانان بگذارند تا بتوانند با چند پیروزی‌ به دور بعد صعود کرده و حتی نیم نگاهی به قهرمانی در لیگ قهرمانان را داشته باشند.

 

کلهر در خصوص شرایط تیم الریان قطر نیز گفت: این تیم در بازی رفت سه بار دروازه پرسپولیس را باز کرد، آنها از خط هافبک و مهاجمان خوبی سود می‌برند اما نقطه ضعف الریان، خط دفاع این تیم است و پرسپولیس باید مقابل این تیم با دو مهاجم بازی کند زیرا آنها برابر پیکان هم علیپور و طارمی را درون زمین قرار دادند و توانستند یک پیروزی خوب را به دست بیاورند. 

 

وی تأکید کرد: البته لادروپ سرمربی الریان بسیار هوشیار است، شناخت کاملی از پرسپولیس دارد و مطمئناً برنامه خاصی را برای جدال با پرسپولیس در نظر گرفته و نمی‌خواهد به راحتی امتیاز از دست بدهد.

 

پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: مطمئناً با حضور پرشور هواداران بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و امیدوارم حاضران در ورزشگاه، رعایت نکاتی را که باعث محرومیت ما می‌شود انجام دهند و تنها با حمایت پرسپولیس، عاملی برای موفقیت این تیم برابر الریان قطر باشد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: