کد خبر: ۷۱۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
از ابتدای امسال شاخص بورس با رشد حدود 574 واحدی مواجه شده است
سقوط قیمت ارز، افزایش شاخص بورسدر حالی بازارهای دنیا نسبت به تحولات منطقه و حمله موشکی آمریکا به سوریه واکنشی منفی داشتند، اما بورس تهران روز مثبتی را سپری کرد و قیمت سکه و ارز نیز در بازار کاهش یافت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین، امروز، اولین روز کاری بازارهای ایران پس از اتفاق اخیر منطقه بود؛ بورس تهران، روز مثبتی را سپری کرد، قیمت سکه و ارز نیز پایین آمد.

شاخص بورس تهران در جریان دادوستدهای امروز بازار با افزایش 116 واحدی روبه‌رو شد. به این ترتیب، شاخص بورس تهران در ارتفاع 77 هزار و 804 واحدی قرار گرفت. در روز پنج‌شنبه هفته گذشته شاخص بورس، روی رقم 77 هزار و 689 واحد ایستاده بود.

گزارش روند معاملات بازار سرمایه از ابتدای امسال حاکی از آن است که شاخص بورس در 9 روز کاری، با رشد حدود 574 واحدی نسبت به آخرین روز کاری سال 95 مواجه شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: