کد خبر: ۷۱۴۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۹
ستاره برزیلی باشگاه لیورپول با گلزنی در دیدار اخیر تیمش موفق شد به رکورد ویژه‌ای دست پیدا کند.
کوتینیو بهترین برزیلی لیگ برتر انگلیسبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان: فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی تیم فوتبال لیورپول در تساوی 2-2 تیمش مقابل بورنموث یکی از گل‌های سرخ‌پوشان را به ثمر رساند. این ستاره ملی‌پوش حالا بهترین گلزن برزیلی تاریخ لیگ برتر انگلیس است؛ رکوردی ویژه برای بازیکن تأثیرگذار لیورپولی‌ها.

در حال حاضر کوتینیو در کنار جونینیو، ستاره سابق و برزیلی باشگاه میدلزبورو با 29 گل زده رکورددار هستند. البته ستاره لیورپول به زودی به تنهایی در صدر فهرست برترین گلزنان برزیلی لیگ برتر خواهد ایستاد. اسکار بازیکن سابق چلسی با 21 گل زده و روبرتو فیرمینو، بازیکن لیورپول با 19 گل در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

کوتینیو بعد از انتقال به لیورپول موفق شد بازی‌های چشم‌نوازی انجام دهد و دوباره به تیم ملی برزیل دعوت شود. در حال حاضر بارسلونا علاقه زیادی به خرید این ستاره جوان دارد؛ بازیکنی که یکی از دوستان صمیمی نیمار، ستاره بارسلونا محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: