کد خبر: ۷۱۴۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۴
استقلال با گل ابراهیمی رکورد گل زنی خود را بهبود بخشید و با ۳۹ گل زده در ۲۵ بازی مداوم همچنان رکورد خود را جلو می برد.
رکورد منحصر به فرد استقلال که دیروز امید ابراهیمی آن را حفظ کردبه گزارش خبرداغ ، استقلال با گلی که امید ابراهیمی به گسترش فولاد زد و بازی را به تساوی کشاند همچنان رکورد خود در گلزنی را افزایش داد. استقلال از هفته ششم تا کنون بی وقفه در تمام دیدار های لیگ برتر موفق به گلزنی شده است و منهای دربی دور رفت در ۲۵ هفته از ۲۶ هفته لیگ برتر گل زده که در نوع خود این موضوع یک رکورد محسوب می شود.

 

استقلال با ۳۹ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر تا هفته بیست و ششم را هم به خود اختصاص داده است. نکته جالب در این رابطه آنست که استقلال در نیم فصل دوم عملکرد بسیار بهتری از نیم فصل اول نسبت به خودش دارد و از یازده بازی اول در حالی که در نیم فصل اول تنها ۱۵ امتیاز گرفته بود امروز ۲۶ امتیاز را از همان بازی ها در نیم فصل دوم گرفته و خودش را به بالای جدول رسانده است.

 

در نیم فصل اول استقلال از این یازده بازی تنها سه پیروزی کسب کرده بود اما امروز در نیم فصل دوم در همان دیدار ها از نوع برگشت ۸ برد به دست آورده استت که کاملا روند صعودی این تیم را نشان می دهد.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: