کد خبر: ۷۱۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۸
حال یکی از هواداران تیم گسترش فولاد بعد از گلزنی این تیم به استقلال بد شد.
حاشیه‌های بازی گسترش فولاد - استقلال/از بدحال شدن یک هوادار تا برخورد رحمتی با تیر دروازهبه گزارش  خبرداغ به نقل از ایسنا، دیدار تیم‌های گسترش فولاد و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:

- رسول خطیبی و جمشید نظمی از کسانی بودند که این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

- در اوایل نیمه اول بعد از اینکه رحمتی دچار اشتباه شد، یک فرصت خوب برای تیم گسترش فولاد به دست آمد که می‌توانست به گل تبدیل شود. رحمتی برای گرفتن این توپ شیرجه بلندی زد و سرش به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و این مسئله باعث تاخیر چند دقیقه ای‌ در بازی شد. اتفاقی که هواداران تراکتوری حاضر در ورزشگاه نسبت به آن واکنش تندی داشتند.

- فرشید باقری هافبک استقلال با دریافت کارت زرد در این بازی از مصاف تیمش برابر صبای قم محروم شد.

- روی نیمکت استقلال یعقوب کریمی، جابر انصاری، میعاد یزدانی، هرائر مگویان، حسین حسینی، مجتبی حقدوست و پادوانی حاضر بودند و روی نیمکت تیم گسترش فولاد هم دخسوس، خرسندنیا، پیمان بابایی، محمد اوسانی، نیما مختاری، مصطفی اکرامی، بهرام احمدی، علیرضا چراغعلی و یوسف سیدی قرار داشتند.

- بعد از اینکه تیم گسترش فولاد گل نخست را به ثمر رساند، یکی از هواداران تراکتورسازی که در جایگاه مربوط به گسترش فولاد حاضر بود حالش بد شد و اورژانس مستقر در ورزشگاه تلاش کرد تا حال او را بهبود ببخشد.

 بعد از اینکه ابراهیمی گل تساوی را به ثمر رساند، منصوریان که روی سکوها حاضر بود به شدت خوشحالی کرد و با فریاد تلاش کرد تا نکات مد نظرش را به کادرفنی این تیم برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: