کد خبر: ۷۱۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۱۸۴
وزیر کشور در جمع علما و روحانیون منطقه اورامانات:
وزیر کشور گفت: مجاهدت ها و رشادت های مردم پاوه در راه دفاع از وطن و مبارزه با ضد انقلاب برگی زرین و پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی است.
پاوه برگی زرین و پرافتخار در تاریخ انقلاب اسلامی استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، صبح امروز رحمانی فضلی در جمع علما، روحانیون و اقشار مختلف مردم پاوه اظهار داشت:  تلاش ها، رشادت ها، پایمردی ها و مجاهدت هایی که مردم پاوه در مقابل ضد انقلاب و دشمن متجاوز از خود نشان دادند، مدال افتخار، شکوه، عظمت و مجاهدت را نصیب مردم سلحشور این شهر کرد.

 وزیر کشور ادامه داد: در آن زمان این حرکت عظیم انقلابی مورد تایید امام راحل (ره) قرار گرفت و نام پاوه درخشندگی خاصی در فضای انقلابی ایران پدید آورد.

وی با اشاره به صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای شکست حصر پاوه اظهار داشت: در آن لحظات دشوار دل های همه ایرانیان برای مردم پاوه می تپید و هنگامی که پیام تاریخی امام صادر شد همه آرزو داشتند در کنار مردم پاوه باشند و به یاری مجاهدت ها و استقامت های مردم سلحشور این دیار بشتابند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: این حوادث دشوار در طول تاریخ برای همه ملت ها و سرزمین ها اتفاق افتاده است ولی برخی ملت ها این حوادث را تبدیل به قله های بلند روشنایی، افتخار، ابهت، ایثار، مقاومت و استقامت می کنند.

 وزیر کشور تاکید کرد: این اتفاق بزرگ در پاوه رقم خورد و برای همیشه حکایت مقاومت، ایستادگی، ایثار و شهادت این مردمان دلیر در راه دفاع از وطن سینه به سینه نقل خواهد شد و تا هزاران سال دیگر تحسین همگان را برخواهد انگیخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: