کد خبر: ۷۱۴۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۸
هواداران تراکتورسازی با حضور در ورزشگاه بنیان‌دیزل به تشویق حریف امروز استقلال پرداختند.
به گزارش خبرداغ ، تیم‌های فوتبال گسترش فولاد و استقلال از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم خواهند رفت و این درحالی است که در فاصله کمتر از یک ساعت مانده به این دیدار تنها حدود هزار و 500 تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند. یک نکته جالب حضور 200 تا 300 هواداران استقلالی در ورزشگاه است و بقیه هواداران را طرفداران تراکتورسازی تشکیل می‌دهند که امروز با پرچم‌های قرمز برای تشویق گسترش فولاد به ورزشگاه آمده‌اند. هرچند که این هواداران در فواصل مختلف به رحمتی و بازیکنان استقلال فحاشی کرده و توهین‌هایی را به استقلالی‌ها انجام دادند.

 

 

* به محض ورود به ورزشگاه علیرضا منصوریان مورد استقبال فراز کمالوند قرار گرفت و این دو خوش و بش گرمی با هم داشتند، ضمن اینکه بازیکنان ذخیره استقلال در دقایقی قبل از حضور اصلی‌ها به زمین آمده بودند دقایقی را با عباس آقایی مربی گسترش به خوش و بش پرداخته و سپس کمالوند نیز به جمع آنها اضافه شد و او لحظاتی را با جابر انصاری بازیکن سابق گسترش به صورت اختصاصی به صحبت پرداخت.

 

* به محض ورود رحمتی به زمین هواداران استقلال او را تشویق کردند و این بازیکن بعد از خوش و بش با حسینی گلر ذخیره این تیم برای گرم کردن به زمین مسابقه رفت که در این هنگام هواداران تراکتورسازی به رحمتی توهین کردند اما با این حال گلر استقلال برای آنها دست تکان داد.

 

* کوروش ملکی گلر گسترش فولاد به عنوان اولین بازیکن این تیم برای گرم کردن به زمین آمد و بعد از آن سایر بازیکنان این تیم در میان تشویق هواداران برای گرم کردند به زمین آمدند.

 

* در این زمان شیمبا بازیکن برزیلی گسترش به سمت پادووانی مدافع نیمکت‌نشین استقلال رفته و با این بازیکن به خوش و بش پرداخت.

 

* بازیکنان استقلال ساعت 4 و 40 دقیقه در میان استقبال گرم هواداران خودی به زمین بازی آمدند تا بدن‌های خود را گرم کنند که در این میان یکبار دیگر هواداران قرمزپوش تراکتور به استقلالی‌ها توهین کردند و از سوی دیگر بازیکنان یک به یک از سوی هواداران آبی‌پوش تشویق شدند.

 

* نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال زودتر از سایر بازیکنان به زمین آمد و روی نیمکت نشست، همچنین فتاحی و فنایی به عنوان ناظران این بازی در کنار زمین حضور دارند و از باشگاه گسترش نیز خطیبی و آذرنیا هنگام گرم کردن در کنار تیم خود هستند. کمالوند نیز نظارت ویژه‌ای هنگام گرم کردن بازیکنان گسترش داشت و این مربی نیز لحظاتی را به صحبت با فتاحی پرداخت.

 

بازیکنان استقلال یک به یک از سوی هواداران این تیم تشویق شده و به سمت آنها رفتند تا به ابراز احساساتشان پاسخ دهند.

 

* با وجود اینکه ورزشگاه بنیان‌دیزل نور ندارد اما ساعت برگزاری این مسابقه عجیب است در صورتی که بازی با اتفاقات غیرمترقبه مواجه شود، بازی در تاریکی برگزار خواهد شد.

 

* هواداران همچنان در حال ورود به ورزشگاه هستند.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: