کد خبر: ۷۱۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۸
سوگیری‌های رسانه ملی در مناظره‌های اقتصادی علیه دولت که از آغاز سال کلید خورده است، نقد برخی دولتمردان را در پی داشته است.
تریبون صداوسیما در اختیار مخالفان دولت/ مسوولان پشت درهای رسانه ملیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اوایل هفته جاری صداوسیما به بهانه پرداختن به موضوع اشتغال که شعار سال 96 نیز می‌باشد با نقض اصل بی‌طرفی به شعور مخاطبان توهین می‌کند.

به عنوان نمونه در برخی برنامه‌هایی که در قالب مناظره توسط تلویزیون پخش می‌شود، مجری برنامه با فراموش کردن جایگاه خود به طرف مناظره علیه دولت می‌پیوندد و سعی می‌کند به طور محسوس یا غیر محسوس خط شکست دولت در برنامه‌ها و طرح‌های اقتصادی را به طرفین مناظره القا نماید.

بر همین اساس «هیچ انگاری برجام» در برخی از برنامه‌های صداوسیما مشهودتر از گذشته به چشم می‌خورد.

این در حالی است که در موضوع اشتغال علی‌رغم درخواست مسوولان ذیربط برای حضور در تلویزیون و تشریح دستاوردهای دولت در این زمینه، تاکنون صداوسیما زمانی را جهت انجام این گفتگو مشخص نکرده اما از افرادی که دستاوردهای دولت در حوزه اشتغال را زیر سوال می‌برند، به بهانه‌های مختلف برای حضور در صداوسیما دعوت صورت می‌گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: