کد خبر: ۷۱۴۱۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۳۹۸
فیلم گشت 2 با یک هزار و959 مخاطب، پر فروش ترین فیلم خانه فرهنگ و هنر کیش در ایام نوروز شد.
فیلم گشت 2 پر فروش ترین فیلم خانه فرهنگ و هنر کیش در ایام نوروزبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، همزمان با سراسر کشور ، در ایام نوروز 96،درخانه فرهنگ و هنر کیش برای علاقمندان هنر سینما ، 6 فیلم گشت 2، خوب ، بد، جلف، سه بیگانه، مبارک، افسونگر و هلن به اکران در آمد که در مجموع 3700 نفر از این فیلم ها دیدن کردند.

بنابر این گزارش، فیلم گشت 2 به کارگردانی سعید سهیلی با یک هزار و 959 نفر پر مخاطب ترین فیلم شد.

فیلم خوب ، بد ، جلف به نویسندگی و کارگردانی پیمان قاسم خانی با فروش یک هزار و 551 بلیت در جایگاه دوم، سه بیگانه به کارگردانی مهدی مظلومی با فروش 141 بلیت در جایگاه سوم و فیلم مبارک اولین فیلم رئال انیمیشن ایرانی به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی با فروش 57 بلیت در جایگاه چهارم قرار گرفت.

فیلم های هلن به کارگردانی علی اکبر ثقفی و افسونگر به کارگردانی حسین تبریزی نتوانستند مخاطبان را برای دیدن این فیلم ها در این ایام جذب کنند.

شایان ذکر است ، اکران فیلم های نوروزی در خانه فرهنگ و هنر کیش از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با هدف ایجاد اوقاتی شاد ، پر نشاط و متنوع در ایام نوروز 96 بین ساکنان و گردشگران جزیرهانجام شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: