کد خبر: ۷۱۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۸
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: کمالوند انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال دارد.
استقلالی دوآتیشه هستم اما اعتراف می‌کنم پرسپولیس قهرمان می‌شودبه گزارش خبرداغ ، علی موسوی در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل گسترش فولاد در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال در نیم‌فصل دوم سیر صعودی طی کرده و به شرایط خوبی رسیده اما این فصل هیچ چیزی در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.



وی ادامه داد: استقلال در بازی مثل سیاه‌جامگان به نتیجه تساوی رضایت می‌دهد و در بازی‌های آسیایی نتیجه‌های خوبی می‌گیرد. به نظر من استقلال باید به ثبات برسد و تمرکز داشته باشد تا بتواند مسیر موفقیت را راحت‌تر طی کند.



پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: استقلال در چند هفته اخیر توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و به انسجام نسبی رسیده است. گسترش فولاد هم تیم قدرتمندی است و با هدایت فراز کمالوند انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل تیم‌های بزرگی مثل استقلال دارد.



موسوی در مورد شانس قهرمانی استقلال خاطرنشان کرد: با این که یک استقلالی متعصب هستم ولی فکر نکنم این اتفاق نادر رخ دهد. پرسپولیس در این فصل خیلی خوب کار کرده و توانسته صدر جدول را با اخلاف امتیاز زیادی تصرف کند و معتقدم این فصل پرسپولیس قهرمان است.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: