کد خبر: ۷۱۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۳۱
حضرتی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اصلاح طلبان با وحدت و اتفاق نظر از آقای روحانی حمایت می کنند، گفت: اختلاف و تفرقه در میان اصولگرایان از بین نرفته است و ما به آنان توصیه می کنیم اختلاف را کنار بگذارند و از یک نامزد واحد حمایت کنند.
اصلاح طلبان با وحدت از روحانی حمایت می کنند/اصولگرایان اختلاف را کنار بگذارندبه گزارش خبرداغ،الیاس حضرتی روز چهارشنبه در گفت وگو با  ایرنا با تاکید بر این که آقای روحانی گزینه نهایی اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری است، افزود: البته همچنان این بحث تمام نشده که اصلاح طلبان یک نامزد پشتیبان و همراه در کنار آقای روحانی معرفی کنند.
وی یادآور شد: هنوز ما در این موضوع به نتیجه نهایی نرسیده ایم، ولی اگر یک نامزد پشتیبان اصلاح طلب نیز در کنار آقای روحانی مطرح شود وی در نهایت ضمن کمک به فضای انتخابات به نفع آقای روحانی کنار می رود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به وجود اختلاف و تفرقه در جبهه اصولگرایان اشاره کرد و اظهارداشت: ما به اصولگرایان توصیه می کنیم که به یک نامزد واحد در انتخابات ریاست جمهوری برسند و قوی ترین نامزد خود را به صحنه انتخابات بیاورند وصحنه انتخابات صحنه رقابت قوی ترین افراد شود.

حضرتی تصریح کرد:پیش بینی ما این است که با شرایط موجود آقای روحانی رای خواهد آورد، زیرا اقبال عمومی به سمت وی زیاد است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: