کد خبر: ۷۱۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۷۳
مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، با ارسال نامه ­ای به دکتر «مرتضی شهیدزاده» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی، از عملکرد روابط عمومی این بانک به دلیل اطلاع­ رسانی موثر درباره تبصره ۳۵ قانون بودجه سال ۹۵ تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر بانک مرکزی از روابط عمومی بانک کشاورزیبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، «محمدعلی کریمی» در این نامه با اشاره به ابلاغ دستورالعمل اجرایی بخشودگی سود و جرایم تسهیلات کمتر از یکصد میلیون تومان از سوی بانک مرکزی، اظهار داشت: بانک کشاورزی اهتمام ویژه­ ای برای اجرایی کردن این دستورالعمل داشته و با جدیت نسبت به اجرایی کردن آن گام برداشت .

وی آگاه سازی مشمولان استفاده از این دستورالعمل با استفاده از ابزارهای اطلاع­ رسانی و رسانه­ ها را یکی از مهم ترین اقدامات روابط عمومی بانک کشاورزی دانست و خاطر نشان کرد: اطلاع­ رسانی به شیوه ساده و قابل فهم از سوی روابط عمومی، تلاش این مجموعه را در برقراری ارتباط مناسب و مؤثر با افکار عمومی و مشتریان هویدا می­ کند.

مدیر اداره روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در خاتمه از همکاران سختکوش بانک کشاورزی به ویژه رئیس و کارکنان روابط عمومی این بانک تشکر و قدردانی کرد.


تقدیر بانک مرکزی از روابط عمومی بانک کشاورزی
 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: