کد خبر: ۷۱۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
تعداد بازدید: ۲۱۳
سرمربی کروات سرخپوشان در جلسه پیش از تمرین امروز در جمع شاگردانش از قطعی بودن قهرمانی این تیم خبر داد و از آنها خواست کار لیگ را یکسره و به آسیا فکر کنند.
برانکو: مطمئن باشید پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شدبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برانکو ایوانکوویچ برخلاف مدیران باشگاه نسبت به اتفاقات رخ داده در آبادان موضعی ندارد و به دنبال این است تا از فرصت باقیمانده برای قهرمانی تیمش سود برده و به حسرت 9 ساله سرخپوشان پایان دهد. 

 

سرمربی کروات پرسپولیس پیش از شروع تمرین امروز در جلسه ای 30 دقیقه ای با شاگردانش، با اشاره به موقعیت حساس این تیم در فاصله 5 هفته مانده به پایان لیگ و همچنین شرایط لیگ قهرمانان آسیا از آنها خواست هدفی که آغاز کرده بودند را به خوبی پایان دهند.

 

برانکو در این خصوص در جمع پرسپولیسی ها گفت: در مقطع حساسی از بازی‌هایمان قرار داریم و باید نتیجه زحمت‌هایی که کشیده‌ایم را بگیریم. من در اینکه شما قهرمان لیگ می‌شوید شک ندارم ولی ما باید در هر پنج بازی با قدرت حاضر شویم و فراتر از بحث قهرمانی به کسب حداکثر امتیازات فکر کنیم. باید هر چه زودتر کار را یکسره کرده و جام را به هواداران هدیه بدهیم و پس از آن هم با قدرت ادامه بدهیم. همزمان باید متوجه وظیفه خطیری که در لیگ قهرمانان داریم باشیم و به این منظور باید سخت‌تر از قبل تلاش کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: