کد خبر: ۷۱۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
تعداد بازدید: ۴۰۲
دو فیلم کمدی «خوب، بد، جلف» و «گشت ۲» هر کدام به ترتیب ۱۰ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان و شش میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان تا دوازدهم فروردین فروش داشته‌اند.
آخرین آمار فروش «گشت۲» و «خوب،بد،جلف»به گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،دو فیلم کمدی «خوب، بد، جلف» و «گشت ۲» هر کدام به ترتیب ۱۰ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان و شش میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان تا دوازدهم فروردین فروش داشته‌اند.

احمد مختاری از دفتر پخش «هدایت فیلم» به ایسنا گفت: فیلم «خوب، بد، جلف» به کارگردانی پیمان قاسمخانی تا شب گذشته (داوزدهم فروردین‌ماه) که اکران آن وارد هفته هفتم شده‌ است در تهران با  ۳۰ سالن سینما، شش میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومان فروش داشته و در ۶۰ سالن شهرستان نیز سه میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان فروخته است.

به گفته او این فیلم در مجموع به آمار فروش ۱۰ میلیارد و ۶۴۵ میلیون تومان رسیده است.


او اضافه کرد: فیلم «گشت ۲» به کارگردانی سعید سهیلی نیز که اکران آن از ۲۷ اسفندماه آغاز شده است و از چهارشنبه وارد هفته سوم اکران آن شده‌ است، تاکنون چهار میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان در تهران فروش داشته و دو میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان هم در شهرستان‌ها فروخته است که در مجموع رقم شش میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان می‌شود.

تلاش ایسنا برای تماس با پخش کنندگان فیلم‌های «ماجرای نیمروز»، «آباجان»، «یک روز به خصوص» و «سه بیگانه» برای دریافت آمار فروش به نتیجه نرسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: