کد خبر: ۷۱۳۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۸۵۴
ستاره محبوب پرسپولیس در حالی فوتبالش را ادامه می دهد که انگار ضعف مشهودش برطرف شدنی نیست.
اتفاقی که طارمی را صاحب رکوردهای حیرت انگیز می کند!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی طارمی در بخشی از بهترین روزهای فوتبالش قرار دارد. او در آستانه دفاع از عنوان آقای گلی فصل قبلش ایستاده، در پرسپولیس آقایی می‌کند و در تیم ملی هم لابلای انبوهی از فوق‌ستاره‌های هجومی، به بازیکن فیکس و 90دقیقه‌ای تبدیل شده است. با این همه اما مهدی هنوز در زدن ضربات آخر ضعف دارد و این ضعف حتی در روزهایی که او پیاپی گل می‌زند هم مشهود است.

 

طارمی به شکی عالی و بی‌نظیر خودش را در موقعیت گلزنی قرار می‌دهد، اما علاوه بر توپ‌های فراوان از دست رفته، حتی بسیاری از گل‌های او هم بعد از برخورد توپ به دروازه‌بان از خط عبور می‌کنند که کاملا نشان می‌دهد این بازیکن ضربه آخر را در امن‌ترین نقطه ممکن نزده است. گل به چین آخرین نمونه از این گل‌های طارمی است. قبل از آن او به استقلال خوزستان هم گلی زد که توپ دقیقا از کنار پای شیخ‌ویسی عبور کرد. طارمی گلش به الریان قطر را هم درست به شکل مشابه به ثمر رساند. گلی که او به حسن هوری در مسابقه رفت با همین نفت آبادان زد هم دقیقا همین شرایط را داشت.

 

شاید اگر طارمی کمی خونسردتر و حرفه‌ای‌تر ضربات آخرش را بزند و فقط به «شدت» آن فکر نکند، با این همه توانایی او صاحب رکوردهایی حیرت‌انگیز در فوتبال ایران شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: