کد خبر: ۷۱۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
تعداد بازدید: ۴۲۲
ژرمن ها انتقام گرفتند؛
خداحافظی پودولسکی و گلزنی همین بازیکن بهانه‌ای شد برای رویارویی آلمان و انگلیس و البته پیروزی آلمان برابر حریف قدیمی خود.
تعظیم انگلیسی ها برابر فوتبال آلمانبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم ملی فوتبال آلمان موفق شد با نتیجه یک بر صفر و با گل دقیقه 69 لوکاس پودولسکی برابر تیم ملی فوتبال انگلیس به برتری دست پیدا کند.

 

در این دیدار دو تیم محدودیتی برای تعویض نداشتند و ورزشگاه وست فالن دورتموند برای خداحافظی پودولسکی لحظات احساسی و باشکوهی را در خود ثبت کرد.

 

نیمه اول با برتری انگلیس همراه بود و جدی ترین موقعیت بازی را نیز همین تیم به دست آورد. در نیم دوم اما آلمان کم کم کنترل میدان را در اختیار مطلق خود گرفت و ثابت کرد که حتی با برخی بازیکنان جوان و میدان ندیده خود نیز برابر انگلیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

 

آلمان با این پیروزی به نوعی انتقام شکست 3 بر 2 سال گذشته خود را گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: