کد خبر: ۷۱۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۴۱
فدراسیون فوتبال در حال زمینه سازی برای بازگرداندن مربیانی ایرانی به تمرینات تیم ملی است.
پشت پرده تنظیم مصاحبه دستیار ایرانی کی روش توسط فدراسیونبه گزارش خبرداغ ، مارکار آقاجانیان یکی از دستیاران ایرانی کارلوس کی روش در سال های اخیر بود که دیگر در کادر فنی این مربی پرتغالی جایی ندارد!

 

آقاجانیان اصلا دوست ندارد به خاطر این رفتار کی روش از وی انتقاد کنند. شاید به این خاطر که دوست دارد دوباره به تیم ملی برگردد و شاید به این خاطر که تیم ملی دو بازی حساس و سرنوشت ساز پیش رو دارد و صحبت های او می تواند آرامش تیم ملی را بگیرد که به نظر می رسد موضوع اولی بیشتر صادق باشد.

 

امروز در یک حرکت جالب سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه ای از مارکار منتشر کرده که در آن فقط در مورد موفقیت تیم ملی و کی روش صحبت کرده و اصلا اشاره ای به کنار گذاشتن خود از سوی کی روش نداشته است.

 

به نظر می رسد فدراسیون فوتبال در حال زمینه سازی برای بازگرداندن دستیاران اخراجی کی روش به تمرینات تیم ملی است و تنظیم مصاحبه مارکار آقاجانیان در همین راستا بوده است. به واقع تنظیم این مصاحبه و بارگزاری آن از روی دلسوزی بوده و نه چیز دیگری!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: