کد خبر: ۷۱۲۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۰
اولین همایش ملی اسوه های ایثار مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور برخی مدیران نظام بانکی، مسئولان وزارت اقتصاد، بنیاد شهید و ... در محل سالن مدرس این وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شناسایی ظرفیت ها و توانمندی ایثارگران شاغل در مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، تجلیل از مقام شامخ بیش از 60 هزار شهید و ایثارگر مجموعه وزارتخانه و تقویت فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در فضای عمومی کشور از اهداف برگزاری این همایش بود.

حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران به نمایندگی از طرف مرتضی اکبری مدیرعامل بانک در این همایش ملی حضور یافت.

در اولین همایش ملی اسوه های ایثار مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی از مرتضی اکبری و تلاشگران عرصه توجه به امور خانواده شهدا با اهدای لوح سپاس و تندیس تقدیر به عمل آمد.

تنديس بلورين و لوح سپاس اولين همايش ملي اسوه هاي ايثار دستگاههاي زير مجموعه وزارت امور اقتصادي و دارايي به بانك قرض الحسنه مهر ايران اهدا شد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: