کد خبر: ۷۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۸۱
به نظر می رسد که ستاره ایرانی آلکمار هم طرفدار پرسپولیس است و دوست داشت که پیراهن این تیم را بر تن کند.
علیرضا جهانبخش: با پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،علیرضا جهانبخش یکی از استعدادهای ناب فوتبال ایران است. او با وجود آنکه از پرسپولیس پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت راهی فوتبال اروپا شود.

 

جهانبخش در نایمخن و الان هم الکمار عملکرد درخشانی از خود نشان داده است و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می آید.

 

به نظر می رسد که جهانبخش هم دوست دارد که پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. او گفت: من و پرسپولیس به امضای قرارداد داخلی هم نزدیک شده بودیم. یعنی توافق انجام شده بود. ماندن در ایران و حضور من در پرسپولیس یکی از آرزوهای پدرم بود.

 

رامین رضاییان هم چنین شرایطی داشت. پدر او هم به شدت دوست داشت تا او پیراهن پرسپولیس را بر تن کند و در نهایت هم اینگونه شد اما جهانبخش راهی متفاوتی را در پیش گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: