کد خبر: ۷۱۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۵۲
بعد از گذشت 273 سال زنان اجازه حضور در یکی از مشهورترین باشگاه های گلف در اسکاتلند را یافتند.
حضور زنان در ورزشگاه بعد از 273 سالبه گزارش خبرداغ،سرانجام بعد از گذشت 273 سال که درهای باشگاه گلف مایرفیلد در اسکاتلند بر روی زنان بسته بود سرانجام درهای این مجموعه ورزشی بر روی زنان باز شد. این کلوب ورزشی که از سال 1744 ساخته شد زنان اجازه حضور در این مجموعه را نداشتند.

در آگوست 2012 اعضای هیئت رئیسه این کلوب با جدیت تمام با حضور زنان در این مجموعه مخالفت و طبق تصمیم گیری های گروه تاکید کردند که این مجموعه باید بصورت اختصاصی در اختیار مردان باشد.

اما کمتر از 5 سال نظر روسای مجموعه تغییر کرد و آنها تصمیم به باز کردن درهای این کلوب ورزشی بر روی زنان گرفتند. این باشگاه که جزو قدیمی ترین و مشهورترین مجموعه های ورزشی جهان است از ابتدای تاسیس با قدرت هرچه تمام با حضور زنان در آن مخالفت شده است ولی روز گذشته با کسب بیش از 80 درصد آرا هیئت مدیره مجوز حضور زنان در این مجموعه صادر شد.

به گزارش ایلنا،  این مجموعه 16 بار میزبان مسابقات بریتیش اوپن (یکی از مهمترین مسابقات گلف جهان) بوده است. این مسابقات ابتدا در سال 1892 و آخرین بار در سال 2013 در این مجموعه برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: