کد خبر: ۷۱۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
احمد خاتمی در جمع خبرنگاران:
عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری گفت: ما از مشکلات مردم با تمام وجود در رنجیم و حداقل این است که در این اجلاس همراهی خود را با مردم اعلام کردیم.
مسئولان در عرصه پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی سنگ‌تمام بگذارندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت‌السلام والمسلمین سید احمد خاتمی در حاشیه مراسم اختتامیه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران درباره موضوع نظارت بر فضای مجازی و همچنین شبکه ملی اطلاعات  گفت:  تکمیل شبکه ملی اطلاعات یک ضرورت است به این دلیل که حتی در نظام‌هایی که خودشان آفریننده این فضا هستند آزادی کامل نیست و  از ضدارزش‌ها مراقبت می‌کنند.

او افزود: مسئولان ما در عرصه پاسداری از ارزش‌های دینی و اسلامی سنگ‌تمام بگذارند و می‌توانند این کار را انجام دهند. آنچنان که در کشورهای دیگر راهکار پیدا کردند. حرف ما این است که مسئولان ما می‌توانند در این عرصه پاسداری از دین اخلاق نظام اسلامی داشته باشند و با شبکه‌هایی که ماموریتشان مبارزه با ارزش‌هاست در حد توان مقابله کنند.

خاتمی در پاسخ به اینکه دغدغه خبرگان رهبری درباره معیشت مردم و اقتصاد مقاومتی حول چه محورهایی است، گفت: همانطور که از قبل گفته شد حقیقت این است که ما از متن مردم هستیم و مشکلات مردم را مشاهده می‌کنیم و بزرگانی که در این اجلاس دو روزه شرکت کردند بسیاری از ائمه جمعه استان‌ها هستند و مردم به انها مراجعه می‌کنند و ما از مشکلات مردم با تمام وجود در رنجیم و حداقل این است که در این اجلاس همراهی خود را با مردم اعلام کردیم.

او در ادامه افزود: مجموعه خبرگان بر این عقیده است که مردم شایسته تقدیر هستند و بیش از ۳۸ سال پای مشکلات ایستاده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: