کد خبر: ۷۱۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
نماینده فارس در مجلس خبرگان:
نماینده مردم استان فارس در دومین اجلاسیه مجلس خبرگان گفت:هاشمی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت ما باید کاری که او برای امیر کبیر کرد برای خودش انجام دهیم .
رهبری همواره با چهره‌ای خندان و احترام با هاشمی برخورد می‌کردند/ ترامپ جز بلوف زدن کاری نکرده استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، آیت‌الله احمد بهشتی در دومین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: امام فرموده هاشمی زنده است چرا که انقلاب زنده است، مقام معظم رهبری فرمودندهیچ کس برای من هاشمی نمیشود.

وی افزود : شخصیت‌های کلیدی نظام هر کدام با عبارتی رسا از هاشمی تجلیل کردند. رحلت او شوک بزرگی به مردم بود تحصیل علم و قرآن پژوهشی و صبوری در مقابل ناملایمات از ویژگی های برجسته او بود.

آیت الله بهشتی در ادامه بیان کرد: آیت‌الله هاشمی همواره به قرآن پژوهی می‌پرداختند. او تنها شاگرد فقه و اصول امام نبود و صحابی صادق و صابر امام بود. تمام عناصری که بعد از ارتحال برایش بکار برده شد، به حق بود.

نماینده مردم استان فارس در خبرگان رهبری  با بیان اینکه هاشمی در همراهی با رهبری ثابت قدم بود و به خدمت اسلام و انقلاب همت گماشت تاکید کرد: رهبری همواره با چهره‌ای خندان و با احترام زیاد با او برخورد می‌کرد. اگر هاشمی برای انتخابات تایید نشد می‌گوید آن شب راحت‌تر خوابید، غم و شادی او برای رسیدن یا نرسیدن به مسئولیت نبوده بلکه برای رضای خدا کار می‌کرد.

وی گفت: هاشمی می‌خواست پرچم برافراشته شده توسط امام و رهبری بر زمین نیافتد و رهبری که در مقابل دشمنان اینگونه میایستد که به ترامپ ، «آقای تازه وارد» میگوید.

او تاکید کرد: باید راه هاشمی را ادامه داد چرا که خدا و مردم این راه را می‌پسندند چرا که خدا به او عزت بخشید و مردم در تشییع پیکرش چنان تجلیل کردند که بعداز امام راحل نظیر نداشت . هاشمی هم دانشمند  و هم مرد عمل بود .

آیت الله بهشتی  گفت: هاشمی نام امیر کبیر را در دوران ستم شاهی زنده نگه داشت ما باید کاری که او برای امیرکبیر کرد برای خودش انجام دهیم .

نماینده مردم استان فارس در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت : ترامپ با کاغذ پاره خواندن برجام و ممنوعیت ورود ایرانیان به امریکا مشکلی از خودش رفع نمیکند. او که جز بلوف زدن کاری نکرده ، چگونه میخواهد تهدیدی برای ایران باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: