کد خبر: ۷۱۰۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۴
تعداد بازدید: ۳۴۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است قهرمانی این تیم در فاصله سه هفته مانده به پایان رقابت ها قطعی خواهد شد.
پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان لیگ جشن قهرمانی می‌گیرد/ با حفظ این بازیکنان فصل بعد قهرمان آسیا می‌شویمبه گزارش خبرداغ ، شاگردان برانکو امروز با کسب 3 امتیاز ارزشمند در بازی مقابل نفت تهران در فاصله 7 هفته مانده به پایان لیگ، اختلاف خود را با تراکتورسازی به 8 و با استقلال به 12 امتیاز رساندند.

 

در همین خصوص «بهنام ابوالقاسم پور» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با جام نیوز اظهار داشت: بازیکنان جوان پرسپولیس امروز در غیبت نفرات اصلی تیم، برد ارزشمندی کسب کردند و با ادامه این روند و حفظ این شکل بازی، قطعا قهرمانی زودهنگام پرسپولیس را در لیگ برتر شاهد خواهیم بود و حدس می‌زنم پرسپولیس در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها جشن قهرمانی خواهد گرفت.

 

ابوالقاسم پور با تاکید بر لزوم تمدید قرارداد بازیکنان، گفت: تیمی که قهرمان شود، باید بازیکنانش را برای فصل بعد هم حفظ کند و مدیریت باشگاه باید حتما این موضوع را مدنظر قرار دهد. ضمن اینکه برای درخشش در آسیا لازم است با جذب چند بازیکن طراز اول در نقل و انتقالات تابستانی، تیم قدرتمندتر شود.

 

وی ادادمه داد: توصیه شخصی من به بازیکنان پرسپولیس این است که قراردادشان را با باشگاه تمدید کنند چرا که با درخشش در پرسپولیس جایگاه خود را در تیم ملی نیز خواهند داشت و از آنجا هم به دنیا معرفی خواهند شد.

 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بالا رفتن انتظارها از تیم، تصریح کرد: به هواداران این قول را می‌دهم که اگر همین بازیکنان فصل بعد هم در پرسپولیس باشند قطعا این تیم قهرمان آسیا خواهد شد.

 

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در واکنش به تصمیم برانکو در خصوص ماجرای انضباطی رامین رضاییان، گفت: به نظر من رامین حتما باید در مسائل اخلاقی و رفتاری خودش تغییری ایجاد کند و در غیر این صورت فقط خودش متضرر خواهد شد. رامین الگوی جوانان است و بهتر است خودش را اصلاح کند. آقای رضاییان بداند که فوتبال تمام شدنی است و بالاخره روزی باید چهارگوشه زمین را ببوسد و برود. به همین خاطر بازیکنی که در دوران اوج خودش مشکلات حاشیه ای داشته باشد نمی تواند بعد از فوتبالش نیز روزهای خوبی داشته باشد.

 

بهنام ابوالقاسم پور در پایان اظهار داشت: با شناختی که من از رامین رضاییان و خانواده اش دارم می توانم این را بگویم که او بازیکنی بااخلاق است. ضمن اینکه از این اتفاقات در هر تیمی رخ می‌دهد و امیدوارم آقای برانکو این بازیکن را ببخشد؛ چرا که رامین به درد آینده پرسپولیس و تیم ملی خواهد خورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: