کد خبر: ۷۰۹۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۸۵
پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال؛
سرمربی سیاه جامگان مشهد به قدری از تساوی تیمش برابر استقلال تهران راضی بود که در رختکن مدعی شد تیمش در لیگ برترخواهد ماند.
میثاقیان در رختکن سیاه جامگان: خیالم راحت شد!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اکبرآقای میثاقیان پس از بازی مقابل استقلال که با تساوی 1 بر 1 به پایان رسید از خوشحالی در پوست خود نمی گنجید.

 

وی در رختکن به شاگردانش گفت: «شما کار بزرگی انجام داده و آماده ترین تیم لیگ برتر را پس از 5 برد متوالی متوقف کردید. حالا دیگر خیالم راحت شد که در لیگ برتر خواهیم ماند.»

 

میثاقیان که در برنامه جمعه شب ورزش و مردم شکست های زمان مربیگری خداداد عزیزی در سیاه جامگان را به چالش کشیده بود جبران مافات کرده و در کنفرانس مطبوعاتی پس از پایان مسابقه نتیجه خوب این دیدار را نتیجه زحمات حماسه ساز ملبورن و کادرفنی قبلی دانست تا جبران مافات کرده باشد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: