کد خبر: ۷۰۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۷
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با مچ‌بند پرچم ایران که بر مچ دست راست خود بسته بود در میدان حاضر شد.
یاد کاپیتان فقید پرسپولیس در آسیا زنده نگه داشته شد/ ارادت ستاره محبوب به پرچم ایرانبه گزارش خبرداغ ، پرسپولیس در دومین دیدار خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18 و 40 دقیقه در ورزشگاه آل‌نهیان امارات به مصاف الوحده امارات رفت.

 

* هواداران الوحده مثل رسم همیشه تیم‌های حوزه خلیج فارس با بلندگو در ورزشگاه حاضر شدند و سر و صدای زیادی به راه انداختند.

 

* در صحنه‌ای از بازی مهدی طارمی در موقعیت خوبی قرار داشت که وحید امیری قصد داشت با یک پاس او را صاحب توپ کند که مدافع الوحده توپ را قطع کرد و این مسئله باعث ناراحتی طارمی از نرسیدن پاس دقیق شد.

 

* در دقیقه 20 داور توپ گیری بازیکن پرسپولیس از الوحده را بدون مشکل تشخیص داد که این مسئله باعث اعتراض خاویر آخیره سرمربی الوحده امارات به داور شد.

 

* دقیقه 24 بازی هواداران پرسپولیس به رسم تمام مسابقات این تیم در به یاد هادی نوروزی کاپیتان فصل قبل تیمشان که دچار عارضه قلبی شد این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

 

* سروش رفیعی بر روی دست راست خود مچ‌بندی با پرچم ایران  بسته بود.

 

*سرپرست باشگاه پرسپولیس هم در ورزشگاه حضور دارد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: