کد خبر: ۷۰۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳
تعداد بازدید: ۳۷۲
مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: سلامت مردان بیشتر در معرض خطر است و در هفته سلامت مردان باید در این خصوص اطلاع‌رسانی کرد.
۹ دلیلی که باعث مرگ مردان می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، محمداسماعیل مطلق با اشاره به اینکه امید به زندگی در مردان 72.8 و در زنان 74 سال است و امید به زندگی کیفی در مردان 63 سال است، اظهار داشت: حوادث ترافیکی در مردان 5 برابر زنان، اعتیاد در مردان 10 برابر زنان و سقوط در مردان 3 برابر زنان است.

مدیرکل دفتر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: مردان بیشتر از همه در معرض قتل، خشونت، بیماری‌های قلبی و ریوی، آسم، سوختگی، بیماری‌های اسکیزوفرنی، ایدز و HIV مثبت هستند.

 مطلق بیان داشت: مصدومیت در مردان 72.2 درصد و در زنان 27.8 درصد است، بنابراین با توجه به این آمارها توجه به سلامت مردان از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و لازم است در هفته ملی سلامت مردان به این امر مهم پرداخته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: