کد خبر: ۷۰۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
تعداد بازدید: ۳۴۱
برای سومین سال متوالی؛
بیمه رازی، برای سومین سال متوالی و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان شد.
بیمه رازی بعنوان تنها شرکت بیمه ای تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان گرفتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات، بیمه رازی در شانزدهمین همایش ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان که نهم اسفندماه سال جاری مصادف با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار شد، تندیس طلایی حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

این مراسم با حضور جناب آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، جناب آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت و جمع کثیری از مدیران و صاحب نظران بخش های تولیدی، خدماتی و اقتصادی کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

هر سال، در روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، بر اساس آیین نامه ارزیابی عملکرد واحد های اقتصادی، بنگاه های اقتصادی را شناسایی و پس از ارزیابی های لازم طی مراسمی به شرکت های برتر اهداء تندیس و گواهینامه دارد.

گفتنی است تندیس فوق توسط جناب آقای فرهاد خالقی، قائم مقام و سرپرست بیمه رازی دریافت شد و جناب آقای بهمن یزدخواستی، رئیس هیئت مدیره بیمه رازی نیز در این مراسم حضور داشتند.

گفتنی است حضور بیمه رازی در این همایش به سال ۸۹ بازمیگردد. بیمه رازی سال های ۸۹ و ۹۰ موفق به دریافت گواهینامه، سال های ۹۱ و ۹۲ موفق به کسب تندیس برنز و سال های ۹۳ و ۹۴ به عنوان اولین و تنها شرکت بیمه ای موفق به دریافت تندیس طلایی شد.

امسال نیز برای سومین سال متوالی و با حمایت مشتریان همیشه رازی، بیمه رازی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان را در صنعت بیمه کشور دریافت کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: