کد خبر: ۷۰۹۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۹
تعداد بازدید: ۵۱۴
جمعی از نمایندگان مجلس عصر امروز به دیدار رییس دولت اصلاحات رفتند.
جمعی از نمایندگان مجلس به دیدار سیدمحمد خاتمی رفتندبه گزارش خبرداغ ، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا با اعلام این خبر گفت: جمعی از نمایندگان مجلس که اکثر قریب به اتفاق آنها از اعضای فراکسیون امید بودند در سالگرد انتخابات هفت اسفند و بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی به دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی رفتند.

سخنگوی فراکسیون امید درباره مباحثی که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در این دیدار که حدود ۵۰ تن از نمایندگان مجلس حضور داشتند، برخی از نمایندگان مجلس از جمله آقای عارف به بیان دیدگاه‌ها و برخی دغدغه‌هایشان درباره مسائل داخلی پرداختند و بر ضرورت همدلی و هماهنگی برای رفع مشکلات جامعه تاکید داشتند.

او ادامه داد: این دیدار بیشتر دوستانه بود و اصلی‌ترین مبحثی که در آن تاکید شد، لزوم همدلی میان مسئولان برای رفع مشکلات مردم بود.

پارسایی گفت: بعد از اینکه نمایندگان مجلس مطالب خود را مطرح کردند، آقای خاتمی نیز نکاتی را بیان کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
نبايد ميرفتن.فتنه گران خسارت سنگيني به كشور زدن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: