کد خبر: ۷۰۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸
تعداد بازدید: ۲۹۷
سرمربی مستعفی سیاه‌جامگان از رفتار گزارشگر مشهدی به شدت انتقاد کرد.
خداداد عزیزی متهم جوسازی علیه بازیکن تیمش را معرفی کرد!به گزارش خبرداغ ، خداداد عزیزی با وجود اینکه از سیاه‌جامگان جدا شده ولی هنوز به خاطر اتفاقات بازی روز گذشته و اتهام به رضا شربتی ناراحت است.

 

عزیزی اظهارات گزارشگر شهر مشهد درباره شربتی را در جوی که علیه این بازیکن به راه افتاده بی تاثیر نمی داند.

 

وی در این خصوص گفت: در صحنه‌ای که گل دوم را دریافت کردیم گزارشگر بازی با تعجب گفت«اِ توپ از جلوی پای شربتی رد شد». مگر گزارشگری که فوتبال بازی نکرده باید چنین حرفی بزند؟ صدا و سیمای مشهد باید یقه چنین گزارشگری را بیگرد که به جای حمایت از بازیکنان مشهدی زمینه شایعه سازی علیه آنها را فراهم می کند.

 

عزیزی در خصوص استعفایش نیز گفت: دیگر خسته شده‌ بودم، نه پول بود و نه زمین تمرین. من خودم مشکلی ندارم ولی وقتی بازیکن دست به جیب می‌کند و 2 تا 10 هزار تومانی نشانم می‌دهد و می‌گوید من به جز اینها پول دیگری ندارم من هم دیگر نمی‌توانم با این شرایط کار کنم.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: