کد خبر: ۷۰۸۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۳۳۴
سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: رضا شربتی را می‌شناسم او می‌توانست به جای ایستادن کنار تیر دروازه به حریف پنالتی بدهد و تابلو هم نشود.
شربتی با دادن یک پنالتی به تراکتورسازی می‌توانست خودش را تابلو نکندبه گزارش خبرداغ ، اصغر حاجیلو در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: فردا یک بازی درون تیمی برگزار می‌کنیم تا ببینیم با خودمان چند چندیم! روز پنج‌شنبه هم برای بازی با تراکتورسازی عازم تبریز خواهیم شد.

 

وی در مورد بازی با تراکتورسازی اظهار داشت: با تیم قلعه نویی بازی داریم که یک تیم قدرتمند است. تراکتورسازی همه جور بازیکنی دارد و مربی در این تیم کار می‌کند که کارنامه بسیار قابل قبول و خوبی دارد. تراکتورسازی و هوادارانش یک تیم کامل و قدرتمند هستند اما این طرف هم تیم سایپا قرار دارد که دست و پا بسته نیست و می‌خواهیم امتیاز بگیریم. 

 

حاجیلو تصریح کرد: تیم‌های حسین فرکی به خوبی فوتبال بازی می‌کنند. ما هم می‌خواهیم مقابل تراکتورسازی فوتبال خوبی را ارائه دهیم تا امتیاز بگیریم.تراکتورسازی گاهی اوقات در فرم ایده‌آلش قرار ندارد و امیدوارم در بازی روز جمعه ما این تیم روی فرم نباشد.

 

سرپرست تیم سایپا با اشاره به رک بودن امیر قلعه‌نویی گفت: امیر قلعه‌نویی از آن دست مربیان است که با صداقت صحبت می‌کند. او در بعد از بازی رفت هم در نشست خبری گفت که حق ما مساوی هم نبود و باید مقابل سایپا شکست می‌خوردیم. این در حالی است که برخی از مربیان می‌گویند نیمه سوم و چهارم بازی هم دست ما بود و هیچ وقت راضی نمی‌شوند حقیقت را در مورد بازی بگویند اما قلعه‌نویی حرف‌هایی می‌زند که هر مربی نمی‌تواند آن را بیان کند. او صادقانه صحبت می‌کند.ما با امتیاز بازی به تراکتور خیلی نیاز داریم. 

 

حاجیلو در مورد گل دوم تیم تراکتورسازی به سیاه‌جامگان که در مورد آن شک و شبهه‌های زیادی به وجود آمده گفت: من رضا شربتی را می‌شناسم. فیلم بازی‌هایش را هم دیده‌ام. او یکی از بازیکنان زحمتکش فوتبال است. در آن صحنه هم شربتی به هوای دروازه‌بان تیم ایستاد و آن گل یک اتفاق بود. فکر می‌کرد دروازه‌بان توپ را جمع می‌کند و گلر و مدافع به هوای هم ایستادند. بی‌انصافی است که برخی مسائل را در مورد این بازیکن مطرح می‌کنند.

 

وی افزود: شربتی به جای اینکه خودش را تابلو کند خیلی راحت می‌توانست در محوطه جریمه یک خطای پنالتی به تراکتورسازی تقدیم کند و پایش را جلوی بازیکن حریف در محوطه جریمه بیندازد و مرتکب پنالتی شود. نباید در مورد شربتی بی‌انصافی کنیم. آن گل فقط یک اشتباه بود. متأسفانه فضای ورزش ما فضای اتهام‌زنی شده است و مثل آب خوردن به هم تهمت می‌زنند. این فضا خیلی بد است.

 

حاجیلو تصریح کرد: نمی‌دانم برخی می‌خواهند به کجا برسند انگار فراموش کرده‌اند که هر روز به آخرت نزدیک‌تر می‌شویم و از دنیا فاصله می‌گیریم و خدا آن بالا ما را نگاه می‌کند. متأسفانه در فضای مجازی خیلی راحت به یکدیگر اتهام می‌زنیم.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: