کد خبر: ۷۰۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۸۲
تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم متمول و پرمهره العین امارات را در خانه‌اش متوقف کند.
رجب‌زاده: مقابل العین نمی‌توان بی‌محابا حمله کردبه گزارش خبرداغ به نقل از ایران ورزشی: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد تیم متمول و پرمهره العین امارات را در خانه‌اش متوقف کند. تیم اماراتی در کنار بهترین بازیکن سال آسیا چندین ملی‌پوش و البته چند بازیکن خارجی خوب را هم در اختیار داشت. نماینده کشورمان با همین یک امتیاز برای سایر حریفانش در این گروه خط و نشان کشید. آنها از امروز برای بازی سخت و حساس با الاهلی عربستان در عمان آماده می‌شوند. مهدی رجب‌زاده که چند سال را در امارات سپری کرده العین را تیمی بسیار قدرتمند می‌داند.

تساوی در زمین العین نتیجه خوبی بود که به دست آوردید. این تیم با تیمی که شما در سال‌های حضورتان در امارات مقابل‌شان بازی کردید چقدر تفاوت داشت؟

 این تیم که من دیدم با آن تیم سال‌های گذشته به هیچ وجه قابل مقایسه نیست و یک سر و گردن بالاتر است. تیم فعلی العین نفرات سرعتی و خلاق دارد. همان دیاکیته با حدود 35 سال سن خیلی خوب حفظ توپ می‌کند و مقابل ما در پست غیرتخصصی‌اش بازی کرد یا همان عمر عبدالرحمان که فضایی به اندازه یک توپ برایش کافی بود تا پاس سالم بدهد.

ذوب‌آهن هم خیلی خوب بازی کرد.

 ما می‌دانستیم که آنها بازیکنان بسیار خلاق و تکنیکی دارند. به همین دلیل پرس را از زمین خودمان انجام دادیم که اگر از زمین آنها پرس می‌کردیم شاید دروازه‌مان خیلی بیشتر تهدید می‌شد.

 ما فضاها را بستیم و جانانه دفاع کردیم و خوشبختانه رشید مظاهری هم روز بسیار خوبی داشت. خیلی خوب هم از ضدحملات استفاده کردیم و حتی می‌توانستیم گل دوم را هم بزنیم. به هرحال همانطور که شما گفتید نتیجه خوبی را به دست آوردیم. باید از ایرانی‌های مقیم امارات هم تشکر کنم که ما را در طول بازی تشویق کردند.

البته بازی برگشت با این تیم هم سخت است.

 شک نکنید همینطور است. العین تیمی نیست که بخواهید مقابل‌شان بی‌محابا حمله کنید.

ظاهرا با یکی از بازیکنانشان در تیم الظفره همبازی بودی؟

 بله. مهند العنزی مدافع میانی‌شان در زمانی که من الظفره بودم بازیکن امید بود و تابعیت این کشور را گرفت ضمن اینکه چندین مرتبه با دیاکیته رودررو بازی کردم. اتفاقا بعد از بازی هم به هتل ما آمد و کلی با هم صحبت کردیم.

گروه سختی دارید؟

 خدا را شکر.

واقعا؟

 بله. من گروه سخت را خیلی دوست دارم چون بازی با تیم‌های بزرگ حال و هوای خاصی دارد. ما سال گذشته با بنیادکار بازی کردیم. به نظرم در این گروه رقابت میان ما، العین و الاهلی عربستان است.

بازی با العین را چطور ارزیابی می‌کنید؟

 الاهلی همیشه جزو تیم‌های مطرح و مدعی در عربستان است. این تیم خط حمله بسیار خوبی دارد. خدا را شکر با نتیجه‌ای که در العین به دست آوردیم شرایط‌مان خوب شد و اگر در همین بازی هم بتوانیم فضای حرکتی آنها را ببندیم نتیجه لازم را می‌گیریم. امیدوارم ایرانی‌های مقیم عمان در این بازی حساس ما را تنها نگذارند.

چرا مثل سه تیم دیگر کشورمان در امارات نماندید تا به عمان بروید؟

 من شرایط سه تیم دیگر کشورمان را نمی‌دانم. اما برای ما بهتر بود که برگردیم چون پروازمان هم مستقیم از شارجه به اصفهان بود. صددرصد اینجا تمرکز و انسجام تیمی‌مان برای تمرین بیشتر و بهتر است.

در روز اول مسابقات فقط استقلال خوزستان برنده شد.

 من بازی آنها را دیدم و خیلی خوشحال شدم که الفتح عربستان را شکست دادند و از فوتبال ما دفاع کردند. البته اگر دقت بیشتری داشتند شاید با 2، 3 گل حریف را شکست می‌دادند با این حال پیروزی و کسب سه امتیاز در اولین بازی بسیار باارزش است و من به آنها تبریک می‌گویم.

بحث استعفای سعید آذری (مدیرعامل باشگاه) چقدر جدی است؟

 امیدوارم این اتفاق نیفتد چون باشگاه ذوب متضرر خواهد شد.

من واقعا سوالم این است که یک مجموعه غیر از مدیری دلسوز، ورزشی و هدفمند چه چیزی می‌خواهد. زحمات آقای آذری در همه این سال‌ها بر هیچکس پوشیده نیست. ایشان تیم در حال سقوط را تحویل گرفتند و ضمن احیای دوباره تیم ذوب‌آهن، ساختار و ساختمان اداری باشگاه را هم متحول کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: