کد خبر: ۷۰۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹
تعداد بازدید: ۳۰۸
در فیلم خشم و هیاهو خواسته مرا مقصر اول و آخر معرفی کند؛
پیشکسوت پرسپولیس گفت: «من در زمان بازی ام حاشیه نداشتم و کارت زرد نگرفتم. دوست نداشتم وارد حاشیه شوم و همیشه دنبال فوتبالم بودم.»
محمدخانی: این چه عشقی است که شهلا باید زن من را بکشد / روی لاله و این خانم موقتم دست بلند نکردمبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،ناصر محمدخانی درباره قضاوت های صورت گرفته درباره او در سال های گذشته اظهار داشت: «در قضیه ای که برایم پیش آمد قضاوت های نادرستی پیرامونم شکل گرفت. همه می نوشتند و من آنها را به خدا واگذار کردم. امیدوارم برای قضاوت شناخت مان را بالا ببریم. من نمی خواستم موضوع رسانه ای شود و به همین دلیل کمتر مصاحبه می کردم. من در زمان بازی ام حاشیه نداشتم و کارت زرد نگرفتم. دوست نداشتم وارد حاشیه شوم و همیشه دنبال فوتبالم بودم.»

 

وی ادامه داد: «من دست روی خانم خدابیامرزم بلند نکردم. چه لاله و چه این خانم موقتم؛ هرگز دنبال رفتارهایی نبودم که حاشیه باشد.»

 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا فیلم خشم و هیاهو را دیده است یا نه گفت: «بله من این فیلم را دیدم. وکیلم به من گفت که در این فیلم می خواسته تو را مقصر اول و آخر این اتفاق تلخ بداند. یعنی من با دادگاه هماهنگ کرده ام و به شهلا گفته ام که تو قتل را گردن بگیر و من رضایت می گیرم. این درست نیست. من در روز دادگاه گفتم که شهلا باید قصاص شود.»

 

وی درباره اینکه آیا شهلا جاهد عاشقش بود یا نه عنوان کرد: «این چه عشقی است؟ من دو بچه داشتم. زن داشتم. او آمد و زن من را کشت. من به او می گفتم زن و بچه ام را دوست دارم. از اول همین حرف را به او زده بودم.»

 

محمدخانی درباره بحث گروگانگیری اش بیان داشت: «این موضوع واقعیت داشت. وقتی از فرودگاه من را تعقیب کردند، در میدان تره بار دو ماشین و دو موتور جلویم پیچیدند. تعداشان زیاد بود و من را به ماشین انداختند. من را به خانه ای در غرب تهران بردند. دوستی که با من بود موضوع را به پسرم گفت و پسرم هم به کلانتری اطلاع داد. اول بخشیدم اما دوباره الان پیگیر شدم. چند نفر در این باره بازداشت شده اند و برای شان قرار هم صادر شده است.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: