کد خبر: ۷۰۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۱۷۷
توسط سفیر ایران صورت گرفت؛
سفیر کشورمان در اردن با رئیس کمیسیون فلسطین مجلس نمایندگان اردن در اواخر هفته گذشته دیدار و گفت‌وگو کرد.
تسلیم دعوتنامه اجلاس حمایت از فلسطین به رئیس کمیسیون فلسطین مجلس اردنبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این دیدار که در فضایی دوستانه و در محل نمایندگی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، آخرین تحولات فلسطین به ویژه تجاوزات صهیونیستی نسبت به حقوق حقه ملت مظلوم این کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

مجتبی فردوسی‌پور در این دیدار با تقدیر از مواضع اردن در دفاع از مسئله فلسطین به ویژه فعالیت‌های کمیسیون مزبور خواستار همکاری‌های مشترک آن با فراکسیون حمایت از ملت فلسطین مجلس شورای اسلامی شد. 

یحیی سعود نیز به نوبه خود با تاکید بر اهتمام‌های پادشاه در صیانت از مقدسات اسلامی و مسیحی قدس شریف و همسویی مواضع دو کشور در دفاع از حقانیت ملت مظلوم فلسطین بر ضرورت گسترش همکاری‌های پارلمانی تاکید کرد. 

سفیر ایران در اردن در این دیدار دعوتنامه اجلاس حمایت از فلسطین مجلس شورای اسلامی را تسلیم رئیس کمیسیون فلسطین مجلس نمایندگان اردن کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: