کد خبر: ۷۰۶۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۸۹۳
آخرین دیداری که آبی های تهرانی موفق به فتح دربی شده اند در چارچوب نیمه نهایی جام حذفی برگزار شد.
به گزارش خبرداغ ، تصویر زیر آخرین پرسپولیسی را نشان می دهد که در دربی تهران به استقلال باخت.

 

 

در آن بازی ترکیب پرسپولیس  به دلیل محرومیت و مصدومیت چند بازیکن این تیم دچار تغییرات زیادی شد و حمید استیلی این ترکیب عجیب و غریب را به مصاف استقلال فرستاد: علیرضا حقیقی، مجتبی شیری، علی کریمی، مازیار زارع، غلامرضا رضایی، حسین بادامکی، محمد نوری، علیرضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی، مامادوتال و مهرداد اولادی! مرور فهرست بازیکنان ذخیره پرسپولیس در این بازی هم می‌تواند نشان دهد که دست استیلی در آن بازی چقدر خالی بود: میثاق معمارزاده، مسعود داستانی، مهدی الهایی، محمد منصوری، سامان آقازمانی، روح‌اله سیف‌الهی و رضا حمزه‌پور!

 

پرسپولیس با این ترکیب در پایان 120 دقیقه بازی سخت 3-0 مغلوب استقلال شد. از ترکیب آن روز پرسپولیس، امروز مهرداد اولادی از دنیا رفته و سایر بازیکنان یا خداحافظی کرده‌اند و یا در تیم‌‎های دیگری مشغول بازی هستند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: