کد خبر: ۷۰۶۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۷۲۸
قرار بود حجاب مصونیت باشد نه ملعبه!
این چه پوششی است، این چه حجابی است، این چه وضعی است؟ فدراسیون اسکی چه می کند؟
به گزارش خبرداغ به نقل از راد نیوز،این خانم های محترم که در تصویر می بینید اعضای ثبت نام کرده در یک تور توریستی گران قیمت و لوکس آلپ و کوه های اروپا نیستند، اینها اعضای تیم ملی اسکی ایران هستند که با همین پوشش به رقابت های جهانی رفتند!

 

قطعا به سر کردن یک روسری زیر کلاهی که تمام ورزشکاران خارجی هم در برف و سرما سر خود می کشند، خیلی کار سختی بوده که سرپرست به ظاهر محترم این کاروان نتواسته به خانم های اسکی باز ایرانی بگوید حجاب تان را رعایت کنید.

 

این عکس دردآور است، قرار بود حجاب برای ورزشکار ما مصونیت و برای کشور ما نماد باشد، نه این که ملعبه شود. فدراسیون اسکی به یاری خدا تعطیل شده؟ فدراسیون اسکی این تصور را دیده و سبک سنگین کرده که با افتخار به رسانه ها داده تا منتشرش کنند؟ اصلا ما چیزی به نام فدراسیون اسکی داریم؟ دیزین و شمشک و آبعلی را که من (نگارنده) هم می توانم به پیمانکار اجاره بدهم! من هم برای خودم فدراسیون اسکی بزنم؟

 

وزارت ورزش دقیقا کجاست؟ در خیابان سئول یا در شهر سئول که از این اتفاقات خبر ندارد و از جریان های روز ورزش دور است؟

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
1
واقعا که من مونده ام اینا باید خودشونو توی گونی میکردند بعد برن مسبقات یا چادر ملی سر بکنند برن اسکی.مشکل ما فقط همینه این بنده خداها زیر کلاه روسری نکردند.تمام همین کار رو انجام بدن مشکل جامعه حل میشه.مناسفم که دغدغه ذهنی شما در همین حده....
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۳
0
0
آقای سعید مونده : هنوز متوجه نشدی که رعایت حجاب مختص به پوشاندن موی سر نیست بلکه عدم استفاده از لباس های تنگ و کوتاه هم شامل میشه ..... گویا شما می خوای بگی خیلی روشن فکر هستی ولی معلوم هست این کاره نیستی .... در ضمن اگر خیلی روشن فکر هستی برو در اواخر شب کمی از روشن فکریت در بیابان های تاریک بتاب تا شاید بتوانی با این روشن فکریت توریست ها را به خود جذب کنی ....................
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: