کد خبر: ۷۰۶۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس دولت‌های نهم و دهم تاکید کرد: افتخار ملت ایران این است که هرجا حق را دید، آن را پذیرفت و با ظلم مبارزه کرد. ایران همواره برای نشر علم و آگاهی بزرگترین کارها را انجام داده و بهترین آثار را به جهان عرضه کرده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمود احمدی‌نژاد امشب در مسجد جامع ابوذر طی سخنانی گفت: با همه وجود، دهه فجر و یوم‌الله 22 بهمن را به شما مردم عزیز و ملت بزرگ ایران و همه ملت‌ها و مستضعفان تبریک می‌گویم. 

او با بیان اینکه خدا را شاکرم توفیق حضور در میان مردم ثبات قدم و فداکار و ایثارگر و پیشگامان انقلاب اسلامی را در منطقه 17 فراهم کرد، اظهار داشت: مسجد ابوذر از مساجد ویژه است و از زمان‌های قدیم از کانون‌های اصلی انقلاب اسلامی و جوشش و ترویج روحیه انقلابی بوده و همیشه منادی وحدت بوده است. 

ایران برای نشر علم و آگاهی بزرگترین کارها را انجام داده است

رئیس دولت قبل ادامه داد: در همین مسجد در سال 60، توطئه افرادی فریب خورده برای ترور مقام معظم رهبری کلید خورد. آن حادثه به ایشان آسیب وارد کرد ولی به مقصد نرسید و برای عاملان حادثه و اربابان آنها لکه ننگین شد.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه مگر می‌شود در شب 22 بهمن به غیر از انقلاب سخن گفت، تصریح کرد: افتخار ملت ایران این است که هرجا حق را دید، آن را پذیرفت و با ظلم مبارزه کرد. ایران همواره برای نشر علم و آگاهی بزرگترین کارها را انجام داده و بهترین آثار را به جهان عرضه کرده است.

امیدوار باید سخن گفت

او با اشاره به ویژگی‌ها و شخصیت امام خمینی خاطرنشان کرد: امام آرزوی تاریحی مردم ایران و عدالت‌طلبان بود. باید از شهدا، جانباران و ایثارگران سخن گفت که با آرمان علوی همه وجود خود را فدای ایران و یاری امام کردند. 

رئیس جمهور سابق کشورمان با بیان اینکه باید از ولی خدا و هادی حامی بشر یعنی حضرت مهدی تبعیت کنیم و راه او را ادامه دهیم و از او سخن بگوییم، ابراز داشت: باید مثل دو دوست قدیمی که در مسیر پیچ و خم رسیدن به قله‌های بلند باشیم اما امیدوار باید سخن گفت. 

حرکت انقلاب از روی عقده‌های شخصی و کینه هم نیست

احمدی‌نژاد افزود: این انقلاب، استمرار حرکت انبیا و ملت برای رسیدن به آرمان یعنی استقرار عدالت و آزادی است که با جانفشانی مردم و رهبری مردی از دل مردم انجام شد.

او با بیان اینکه حرکت مردم در انقلاب از عمق وجود و در مسیر تکامل بشری بود، عنوان کرد: انقلاب حرکتش آینده‌ساز است و موردی نیست و برآمده از خودخواهی یک گروه نبوده و نیست و از روی عقده‌های شخصی و کینه هم نیست. اگر اینگونه بود پس از جنگ نباید به سمت کشورهای منطقه دست همکاری دراز می‌کرد. 

انقلاب برای ملت و نشان از تلاش مردم و عنایت خداوند است

رئیس دولت نهم و دهم با بیان اینکه هیچ گروهی حق ندارد خود را مالک یا دارای حق بیشتر در انقلاب بداند، یادآور شد: انقلاب برای ملت و نشان از تلاش مردم و عنایت خداوند است. هیچ کس حقی بالاتر از ملت ندارد و اول و آخر و وسط درخدمت و در راستای حقوق ملت باید باشند. 

افتخار می‌کنم که نوکر و خادم ملت ایران هستم

احمدی‌نژاد اضافه کرد: این بنده کوچک، افتخار می‌کند که جزیی از این مردم است و با صدای بلند می‌گویم که یک ایرانی هستم و به تاریخ و عظمت‌های ایران افتخار می‌کنم. افتخار می‌کنم که نوکر و خادم ملت ایران هستم و خدا شاهد است که این را با هیچ چیزی عوض نخواهم کرد. 

عده زیادی زیر فشارها کمر خم کرده‌اند

او با تاکید بر اینکه نگران آینده انقلاب و کشور نیستم، بیان کرد: دو مسئله دل انسان را می‌رنجاند. اولین مسئله فشار اقتصادی، سیاسی و روحی و اجتماعی و تبلیغاتی علیه ملت است. عده زیادی زیر این فشار کمر خم کرده‌اند. شیطان تمام عوامل خود را در داخل و خارج مامور کرده است تا اراده ملت ایران را در هم بشکند. 

 

ادامه دارد... 

2

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: