کد خبر: ۷۰۵۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۴
وزارت امور خارجه فرانسه:
وزارت امور خارجه فرانسه اعلام کرد که شهروندان فرانسوی دارای ملیت یکی از این هفت کشور (از جمله ایران) هستند، می‌توانند درخواست ویزای ورود به آمریکا را با پاسپورت فرانسوی به عمل آورند.
شهروندان ایرانی- فرانسوی می‌توانند درخواست ویزای ورود به آمریکا کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، تارنمای رسمی وزارت امور خارجه فرانسه سوال و جواب مطرح شده در تاریخ هفت فوریه، درمورد دوملیتی‌های فرانسوی - هفت کشور مشمول حکم دونالد ترامپ را منتشر کرده است.

سوال: پیشنهاد در مورد دوملیتی‌های فرانسوی و یکی از کشورهای ، یمن،  سوریه، عراق، ایران، سودان، سومالی، لیبی، که طی حکم رئیس جمهور ترامپ، از رفتن به این کشور ممنوع شده‌اند، چیست؟

پاسخ: شهروندان فرانسوی که دارای ملیت یکی از این هفت کشور هستند، می‌توانند درخواست ویزای ورود به آمریکا را با پاسپورت فرانسوی به عمل آورند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: