کد خبر: ۷۰۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹
تعداد بازدید: ۴۸۶
سرمربیان دو تیم پرسپولیس و استقلال قبل از دربی بزرگ 84 با هم در کافی شاپ دیدار کردند.
ملاقات و صحبت های برانکو و منصوریان در کافی شاپبه گزارش خبرداغ ، در آستانه دیدار حساس دربی و ساعاتی قبل از بازی استقلال و السد، برانکو ایوانکوویچ که معمولا برای نوشیدن قهوه به کافی شاپ هتل المپیک می رود، با علیرضا منصوریان سرمربی استقلال روبرو شد.

 

در این ملاقات کوتاه برانکو به منصوریان گفت: «امیدوارم امروز با یک برد شیرین تیم قطری را ببرید و مثل ما به مرحله گروهی صعود کنید. تیم السد تیم خوبی است اما من مطمئن هستم که تیم شما تیم بهتری خواهد بود.»

 

در ادامه منصوریان از برانکو تشکر کرده و به او گفت: «ممنون از اینکه در کنفرانس مطبوعاتی و مصاحبه هایت بازی استقلال را یک بازی مهم و ملی تلقی کردی و از هواداران پرسپولیس خواستی تا در کنار هواداران استقلال از ما حمایت کنند. امیدوارم امروز با یک بازی خوب بتوانیم دل ملت را شاد کنیم.»

هوادار


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: