کد خبر: ۷۰۵۷۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۴۴
سمینار آموزشی « باج افزارها و راه های مقابله با آن » با حضور کارکنان ادارات ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در محل سالن اجتماعات ساختمان ادارات مرکزی بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.
برگزاری سمینار آموزشی به گزارش  خبرداغ به نقل از اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دنیای امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات، فرصت های بدیع و گسترده ای را جهت دسترسی آسان و سریع به خدمات و اطلاعات مورد نیاز در اختیار ما قرار داده است. همه ما از موبایل، تبلت، کامپیوتر و دیگر ابزار الکترونیکی استفاده می کنیم، اما این ابزارها علاوه بر فرصت ها و امکاناتی که برای ما ایجاد می کند، در معرض انواع تهدیدها و مخاطرات نیز قرار دارند که با توجه به حساسیت موجود در موسسات مالی و بانکی مقابله با این تهدیدها به منظور کاهش میزان آسیب پذیری اطلاعات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

در این رابطه به منظور افزایش دانش همکاران در خصوص تهدیدها و حملاتی که می تواند متوجه  سیستم های رایانه ای شود سمینارهای آموزشی توسط دایره آموزش با عنوان " آشنایی با باج افزارها و راه های مقابله با آن" ویژه کارکنان ستاد مرکزی و استان های تهران و البرز در سالن اجتماعات بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار گردید. آشنایی با باج افزار و انواع آن و همچنین کالبد شکافی در باج افزار و راهکارهای پیشگیری و مقابله با آن از جمله عناوین و سرفصل های مطرح شده در این سمینار بود.

شایان ذکر است، براساس برنامه ریزی های بعمل آمده طی 3 سمینار آموزشی کلیه کارکنان ستاد تحت آموزش های مربوطه قرار می گیرند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: