کد خبر: ۷۰۵۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹
تعداد بازدید: ۲۴۱
مدیران ارشد بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه جمعی از مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) با آرمان های انقلاب و آن حضرت، تجدید میثاق و با رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت نمودند.
تجدید میثاق بانک قرض الحسنه مهر ایران با آرمان های انقلاب و امام راحل(ره)به گزارش خبرداغ به نقل از  اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران؛ محسن پدرام رئیس هیات مدیره، تیمور غفاری عضو هیات مدیره، سلیمان توکلی مدیر امور استان ها و فلاح حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی بانک قرض الحسنه مهر ایران و جمعی از مدیران نظام بانکی کشور به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن حضور در مرقد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نثار تاج گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره امام خمینی(ره) را گرامی داشته و بر تداوم راه و آرمان های آن امام همام تاکید کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: