کد خبر: ۷۰۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷
تعداد بازدید: ۲۳۵
برای انتقال از فرودگاه به هتل؛
ستاره اسپانیایی سابق بارسلونا و فعلی السد قطر به محض ورود به فرودگاه امام خمینی (ره) با استقبال قابل توجه هواداران‌اش مواجه شد و نتوانست با اتوبوس به سمت هتل برود.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تیم فوتبال السد قطر که روز سه شنبه به مصاف استقلال می‌رود، شب گذشته وارد تهران شد. این تیم در هتل اسپیناس پلاس استقرار پیدا می‌کند و روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ یک جلسه تمرینی را در ورزشگاه آزادی پست سر می‌گذارد.

 

با ورود ژاوی هرناندز به فرودگاه امام (ره) علاقه‌مندان به این بازیکن به سمت او هجوم بردند و از عوامل امنیت تا مردم و مسافران، همه شروع به سلفی گرفتن با او کردند که ادامه یافتن و افزایش تعدادشان موجب ترس ستاره السد شد.

 

مرتضی پورعلی‌گنجی مدافع ایرانی السد هم با هواداران ژاوی گفتگو کرد و به آنها اعلام نمود این اتفاقات موجب ترس این بازیکن شده است؛ پورعلی‌گنجی پس از لحظاتی صحبت با استقبال کنندگان از آنها خواست تا اجازه بدهند ژاوی از فرودگاه خارج شود اما همچنان هواداران او مشغول عکس گرفتن بودند.

 

ژاوی که از استقبال هوادارانش شوکه شده بود توسط نیروی انتظامی به مکانی برده شد تا تعداد جمعیت کمتر شود؛ بالاخره بعد از 20 دقیقه معطلی ستاره سابق بارسلونا در فرودگاه و آرام شدن جو، او نتوانست با اتوبوس السد به هتل محل اقامت‌شان در تهران برود و به همراه پورعلی‌گنجی با ماشین نیروی انتظامی موفق به خروج از بین استقبال کنندگان شد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: