کد خبر: ۷۰۵۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
تعداد بازدید: ۴۰۵
«مایکل مور» مستند ساز شناخته شده آمریکایی با کنایه به اظهارات اخیر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در صفحه توئیتر خود نوشت: ممنونم به اصطلاح رئیس جمهور ترامپ! دو هفته بود که نمی دانستم تو را چگونه خطاب کنم و توئیت تو این سرنخ را به من داد.
کنایه مستند‌ساز آمریکایی به ترامپبه گزارش خبرداغ ، اشاره مور به توئیت اخیر ترامپ است که نوشته بود: عقاید این به اصطلاح قاضی که مانع اجرای قانون می شود، احمقانه است و بر آن غلبه خواهد شد.

ترامپ پیکان انتقاد خود را در روز های گذشته به سمت «جیمز رابرت» قاضی فدرال شهر سیاتل ایالت واشنگتن گرفته است که روز جمعه فرمان ترامپ مبنی بر منع ورود اتباع کشورهای عراق، سوریه، ایران، سودان، لیبی، سومالی و یمن را به حال تعلیق در آورد.

وزارت دادگستری آمریکا اکنون درخواست تجدید نظر در این حکم را داده است. دادگاه استیناف این پرونده امروز (یکشنبه) فوریت درخواست تجدید نظر را رد کرد و تا روز دوشنبه به دولت فرصت داد تا پاسخ خود را به رای دادگاه اعلام کرده و مستندات بیشتری ارائه دهد.

مور که از مخالفان جدی ترامپ به شمار می رود، تابستان گذشته به درستی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را پیش بینی کرده و مردم را به مخالفت با او و ایجاد اخلال در مراسم تحلیف فرا خوانده بود.

به گزارش ایرنا، وی که یک نخل طلایی کن را برای مستند فارنهایت ۹/۱۱ در کارنامه دارد، اخیرا مستندی هم به نام «مایکل مور در سرزمین ترامپ» درمورد انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ساخته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: