کد خبر: ۷۰۵۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۰
ماجدی؛
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه این تیم ضربه بدی در نقل و انتقالات زمستانی خورد، گفت: مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مقصر اصلی این اتفاق هستند.
مدیرعامل استقلال و اعضای هیات مدیره مقصر اصلی هستندبه گزارش خبرداغ،میرشاد ماجدی در خصوص اتفاقات رخ داده در باشگاه استقلال و عدم جذب بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی، اظهار داشت: «صراحتا اعلام می کنم که مدیرعامل و اعضای هیات مدیره مسبب اصلی این اتفاق بد هستند و باید پاسخگوی هواداران باشند.»

 

وی افزود: «در این باره نمی توان از کارمندان باشگاه گلایه کرد زیرا طبق قوانین اداری چنین نامه هایی اول به دست مدیران می رسد و آنها باید پاسخگوی این اتفاق بد باشند. این مشکل هم درست در شرایطی این مشکل به وجود می آید که استقلال دو بازی بسیار سنگین مقابل السد و پرسپولیس دارد.»

 

پیشکسوت باشگاه استقلال یادآورشد: «من در این مدت تمام مصاحبه هایم حمایت از استقلال بوده؛ زیرا خود من هم استقلالی هستم و چه باشم چه نباشم امیدوارم این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان موفق باشد.»

 

وی تاکید کرد: «سیاست جدید استقلال استفاده از بازیکنان جوان است و این جوانگرایی توانسته تا حدودی برای استقلال مفید واقع شود. در دیدارهای این تیم این بازیکنان بی نام و نشان توانستند هم بازی های قابل قبولی از خود ارائه دهند و هم یکی از عوامل موفقیت تیم در چند بازی گذشته باشند.»

 

ماجدی در خصوص بازی استقلال با السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا، افزود: «لیگ قهرمانان به مراتب با لیگ داخلی متفاوت است. اعتقاد دارم اگرچه جوانان استقلال عملکرد قابل قبولی در این تیم داشتند، اما این بازی به باتجربه ها اختصاص دارد و بازیکنانی مثل خسرو حیدری، مگویان و دیگر باتجربه های این تیم می توانند در موفقیت استقلال در این دیدار حساس تاثیر به سزایی داشته باشند.»

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: