کد خبر: ۷۰۵۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
تعداد بازدید: ۴۳۸
زنده یاد حسن جوهرچی در آخرین مصاحبه اش استقلال را به عنوان برنده دربی پیش بینی کرد.
مطمئن باشید این دربی برای استقلال است/ جای فتح‌الله‌زاده در این تیم خالی استبه گزارش خبرداغ ، حسن جوهرچی رفت، حسن جوهرچی آسمانی شد! این خبر اصلاً باوركردنی نیست، حداقل برای من كه همین دو هفته پیش یك ساعت با او حرف زدم! قرار بود برای ویژه‌نامه نوروزی مصاحبه بگیرم، صدایش گرفته بود، به او گفتم حسن‌آقا سرما خورده‌ای؟ گفت: نه. گفتم پس چرا صدایت گرفته است، جواب داد همین جوری، خسته‌ام و تازه از خواب بیدار شده‌ام.

 

گپ و گفت‌مان ادامه داشت تا اینكه صدایی از پشت خط پیچید«آقای جوهرچی باید بریم آزمایش بدهید.»

 

گفتم شما بستری هستید؟ دیگر نتوانست انكار كند، پاسخ داد: ناراحتی معده دارم و دو هفته‌ای است بستری هستم اما قسم‌تان می‌دهم به هیچ‌كس نگویید، نمی‌خواهم مزاحم بشوم. عذرخواهی كردم و قرار شد 30 دقیقه بعد دوباره زنگ بزنم.

 

برای بار دوم تماس گرفتم و با اولین بوق تلفن همراهش را جواب داد، عذرخواهی كرد و گفت دیگر در خدمت شما هستم.

 

* حسن جوهرچی از زندگی‌‌اش راضی است.

 

بله، چرا راضی نباشم، خدا را صدهزار مرتبه شكر می‌كنم و بی‌نهایت عاشقش هستم و همیشه او را بابت تمام نعمت‌هایی كه داده است سپاسگزار هستم و زندگی رسم خوشایندی است.

 

*یك استقلالی دو آتیشه هستید، این علاقه چگونه به وجود آمد؟

 

از همان روزهایی كه فوتبال را فهمیدم، رنگ آبی را دوست داشتم، برادرم نیز در این رابطه بی‌تأثیر نبود. تورج یكی از برادرانم است. او فوتبال بازی می‌كرد و با ناصرحجازی رابطه خوبی داشت و بعضی وقت‌ها با ایشان تمرین می‌كرد، من هم می‌رفتم، خب به نظر شما می‌شود یك نفر ناصر حجازی را از نزدیك ببیند و استقلالی نشود. هر روز كه می‌گذشت بیشتر شیفته استقلال می‌شدم و تا به امروز این عشق ادامه داشته است.

 

*از معدود هنرپیشه‌هایی هستید كه هیچ وقت علاقه‌تان را پنهان نكرده‌‌اید، برخی برای اینكه طرفداران‌شان را از دست ندهند از استقلالی و یا پرسپولیسی بودن‌شان حرفی نمی‌زنند.

 

چرا باید پنهان كنم، فوتبال با این كری‌ها جذابیت دارد همیشه در كمال احترام كری می‌خوانیم و با جرأت می‌گویم تا حالا یك پرسپولیسی كوچك‌ترین بی‌احترامی به من نداشته است. هر وقت مرا در كوچه و خیابان می‌بینند احترام می‌گذارند و شرمنده محبت‌هایشان می‌شوم.

 

* استقلال تا این جای فصل موفق نبوده است.

 

خب برای این اتفاق می‌توان دلایل زیادی آورد. تیم نسبت به قبل تغییرات زیادی داشته است و بچه‌ها نیاز به هماهنگی بیشتری دارند ضمن اینكه استقلال بدشانس هم بوده و در برخی دیدارها اشتباهات سهوی داوری نیز وجود داشته است، با تمام این مسائل من به آینده استقلال خیلی امیدوارم و حتم دارم روزهای خوب‌مان بر می‌گردد و تیم محبوب‌مان به آن چیزی كه لیاقتش را دارد می‌رسد.

 

* منصوریان منتقدان زیادی دارد و برخی‌ها اعتقاد دارند او باید اخراج شود.

 

نه من این نظر را ندارم و مخالف آن هستم. منصوریان بر‌ای استقلال زحمت‌كشیده، او بازیكن تیم بوده و از جنس استقلال است و مطمئن هستم او با جوان‌هایی كه دارد موفق خواهد شد. یك مربی باید ابزارهایی داشته باشد كه برخی از این ابزارها برای او آماده نبوده است.

 

*استقلال در پایان فصل در چه جایگاهی قرار می‌گیرد.

 

فكر می‌كنم استقلال جزو سه تیم اول خواهد بود، روند تیم به سرعت در حال پیشرفت است و نگران آینده استقلال نیستم.

 

* از نبودن چه كسانی در استقلال ناراحت هستید.

 

من بابت سه نفر كه در استقلال نیستند ناراحت هستم، اول فتح‌ا..‌‌زاده كه واقعاً جایش خالی است؛ او استقلالی است و نام مدیرعاملی با وی عجین شده است، دو نفر بعدی نیز آرش برهانی و حنیف عمران‌‌زاده هستند كه جایشان خالی است.

 

*دربی نزدیك است.

 

استقلال برنده دربی است، شك نكنید، این بازی را می‌بریم.

 

*خیلی مطمئن حرف می‌زنید.

 

بله حسی به من می‌گوید دربی برای استقلال است و حتماً این اتفاق رخ می‌دهد.

 

* شما را در استادیوم نمی‌بینیم، چرا؟

 

من ترجیح می‌دهم بازی استقلال را در خانه و با خیال راحت تماشا كنم، برای همین در خانه راحت‌تر هستم.

 

* برنامه 90 را تماشا می‌كنید؟

 

بله برنامه خوبی است و دوشنبه شب‌ها سعی می‌كنم جوری برنامه‌هایم را تنظیم كنم كه 90 را ببینم. عادل فردوسی‌پور را دوست دارم، او اهل مماشات نیست و حقیقت را ترجیح می‌دهد.

 

* نظرتان درباره كی‌روش چیست؟

 

یك مرد فوق‌‌‌العاده و محبوب كه در این چند سال به فوتبال ایران شخصیت بین المللی داده است. او با كارنامه‌ای درخشان به ایران آمده است. حضور در منچستریونایتد، رئال‌مادرید، تیم ملی پرتغال كارنامه‌ای درخشان برایش رقم زده است و باید قدرش را بدانیم.

 

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: