کد خبر: ۷۰۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۱۴۷۵
در پی عملیات ۱۲ ساعته محور سلماس-خوی و برخی از محور های مواصلاتی روستاهای شهرستان سلماس که به علت برف و کولاک مسدود شده بود، با کمک تجهیزات تیپ ۲۶۴ بازگشایی شد.
محور سلماس- خوی با کمک کارکنان تیپ ۲۶۴ بازگشایی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در پی عملیات  ۱۲ ساعته محور سلماس-خوی و برخی از محور های مواصلاتی روستاهای شهرستان سلماس که به علت برف و کولاک مسدود شده بود، با کمک تجهیزات تیپ ۲۶۴ بازگشایی شد.

 

 در این امدادرسانی گروهی از کارکنان تیپ ۲۶۴ پیاده شهید علی عبدی مجهز به تجهیزات امدادی و خودرو های سنگین در کنار راهداران به کمک مسافران و رانندگان در راه مانده در برف شتافتند.

در این عملیات کارکنان راهداری با کمک کارکنان تیپ ۲۶۴ پیاده ارتش توانستند جاده را بازگشایی کرده و عبور و مرور را به حالت عادی بازگرداندند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: