کد خبر: ۷۰۵۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۲۵۴
احمدزاده نیمکت نشین می شود؟
سرمربی کروات سرخپوشان هنوز برای انتخاب بازیکن در پست دفاع راست، به قطعیت نرسیده است.
به گزارش خبرداغ،در حالی که فردا (یکشنبه) باید دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند اما شنیده ها حکایت از آن دارد که برانکو ایوانکویچ هنوز برای انتخاب بازیکن در یک پست، دچار تردید است.

 

در واقع برانکو برای بازی دادن دوباره به صادق محرمی که نمرات آنالیز بسیار خوبی گرفته و رامین رضاییان که بهترین بازیکن تیمش در دیدار مقابل صبای قم بود دچار شک و تردیدهایی شده و انتخاب یکی از این دو بازیکن برای دیدار با تراکتورسازی او را به چالش کشیده است.

 

برخی از نزدیکان به پرسپولیس می گویند امکان دارد صادق محرمی دفاع راست و رامین رضاییان هافبک راست شود که در این صورت فرشاد احمدزاده باید نیمکت نشینی را تجربه کند. به هر حال چینش ترکیب پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی همچنان در هاله ای از ابهام باقی مانده است.

خبر ورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: