کد خبر: ۷۰۴۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴
تعداد بازدید: ۱۶۲
عضو هیات رئیسه مجلس با با یادآوری نامه برخی نمایندگان نسبت به پیگیری پرونده اقتصادی حسین فریدون توسط رئیس جمهور گفت: حسین فریدون در نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارات نمایندگان نسبت به خود را رد کرد.
پاسخ حسین فریدون به اتهامات مطرح شده از سوی برخی نمایندگان قرائت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه چند نفر از نمایندگان مجلس به رئیس جمهور درخصوص رسیدگی به پرونده اقتصادی حسین فریدون که در تاریخ ۱۵ دی ماه ۹۵ در مجلس قرائت شد، گفت: حسین فریدون در پاسخ به اظهارات نمایندگان درخصوص تذکرات مطرح شده در نامه‌ای به تاریخ ۲۸ دی ماه ۹۵ خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی اظهارات نمایندگان را رد کرده است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: حسین فریدون اظهارات نمایندگان را نسبت به خود ناروا خوانده که مطابق ماده ۷۸ آیین نامه داخلی مجلس قرائت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: