کد خبر: ۷۰۴۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۱
تعداد بازدید: ۳۹۲
مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی درباره ملاقات شخصیت‌های سیاسی با آیت‌الله مصباح گفت: در سه هفته گذشته بسیاری از شخصیت‌های سیاسی با آیت‌الله مصباح دیدار کرده‌اند.
دیدار محسن رضایی و حداد عادل با آیت‌الله مصباحبه گزارش خبرداغ ، حجت‌الاسلام حسین جلالی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی در گفت‌و‌گو با فارس، درباره ملاقات شخصیت‌های سیاسی با آیت‌الله مصباح اظهار داشت: در سه هفته گذشته شخصیت‌های زیادی با آیت‌الله مصباح دیدار کرده‌اند.

جلالی با بیان اینکه آقایان محسن رضایی، حداد عادل و ذوالقدر و حجت‌الاسلام رحیمیان از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با ایشان دیدار کردند، گفت: هفته گذشته نیز آقایان بذرپاش، میرسلیم و بادامچیان با آیت‌الله مصباح دیدار کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: قرار است در روزهای آینده علیرضا زاکانی دبیر کل سابق جمعیت رهپویان و محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی دیدار کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
چرا ایشان را بزرگ نمایی میکنید این روحانی اگر مردم بود در انتخابات رای مردم را داشت که نداشت واز نظر مردم ایران تفکر درستی از دین و دینداری ندارد بلکه تفکر داعشی داردو و همفکرانش نیز در میان مردم جایی ندارند
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: